• Sådan kommer du i gang

  • 1

    Det første du skal gøre...

    Giv os et kald eller skriv til os!
    Du kan komme i gang inden for 24 timer, og det første du skal gøre er at kontakte os!

  • 2

    Rådgivning om transportører og integrationer

    Over telefonen rådgiver vi dig til, hvilke fragtudbydere som passer til dine behov. De fleste kunder opsættes til at kunne booke hos 2-5  transportører, så alle ønsker dækkes, fx import, eksport, hastighed, fragttype mv. Vi vil også rådgive dig om mulige integrationer, såfremt du har brug for API udveksling med fx dit økonomisystem eller webshop.

    2

  • 3

    Oprettelse af logins

    Vi opretter logins til dig og de ansatte som har brug for at kunne komme ind og booke online. Så snart de er klar, kan I foretage første booking

  • 4

    Integrationer

    Har du brug for opsættelse af integrationer mellem vores bookingsystem og dine systemer, opsættes disse så hurtigt som muligt. Spørg os for en mere præcis tidsramme for lige præcis dine integrationer.

    4

FAQ

Hvis du ringer til os med det samme, kan vi oprette dit login allerede i dag. Derefter har du mulighed for at booke direkte i vores online booking modul. Integrationer tager tid, så de er typisk oppe inde for dage / uger afhængigt at sværhedsgrad, systemer osv.

Online Cargo har direkte adgang til 33 fragtudbydere, som kan løse dine fragtbehov uanset om de er indenrigs eller internationale.

Få den fulde speditør og fragtudbyderliste når du ringer til os.

Integrationer aftales individuelt og aftales nærmere når du kontakter os første gang. Opsætningen foretages gennem vores samarbejdspartner Cargoflux, som opsætter API udvekslingerne mellem systemerne og rådgiver dig omkring særlige løsninger, muligheder og eventuelle begrænsninger.

CargoFlux egne udviklere opsætter og tester alle integrationer og API eller EDI løsninger.  På cargoflux.com/dk/kom-godt-i-gang kan du læse om hvordan de arbejder.

Ring til os alle hverdage 9-16 på 7199 4151, så kobler vi den transportør på du savner.
Så snart at transportøren er koblet på – hvilket typisk er inde for få minutter, kan du booke i systemet.

Vær opmærksom på at særlige integrationer eller fragtløsninger “som ikke er standard” kan forlænge tiden før den nye transportør er opsat korrekt.

Bliver din pakke væk bedes du tage kontakt til Online Cargos kundeservice på tlf. 7199 4151

De forskellige transportører har hver deres palette af fragtløsninger de tilbyder og har specialiseret sig i at kunne til fingerspidserne. Det betyder også, at ikke alle kan håndtere særlige fragtløsninger, så er du i tvivl om, hvem du skal benytte til en særlig opgave, så ring til os, så hjælper vi dig videre.

Særlige fragtbehov kan fx være:

  • køle- og madvarer
  • varer med kort holdbarhed, fx biologiske prøver
  • Værdiforsendelser
  • Farlige gods, fx varer som indeholder gasarter
  • Særligt store eller tunge forsendelser

Dyretransporter via fly tilbydes kun af ganske få og afhænger af bl.a. destination, restriktioner for transporten af dyr mellem lande og meget mere. Ring til os, så kan vi fortælle dig om din dyretransport kan løses gennem vores samarbejdspartnere.

Vi er fragtfolk – ikke flyttemænd
Så svaret er nej, hvis du alene ønsker at få flyttet din personlige ejendele rundt i landet. Så skal du have nogen til at bære dine ting ned fra 3. sal eller flyttet en sofa, kan vi ikke hjælpe dig. I stedet vil vi anbefale dig, at finde en lokal flyttemand eller benytte fx 3×34.

Få dine ejendele ud i verden
Hvis du er på vej ud i verden på fx en udstationering, og har brug for at få fx en 40 fods container over Atlanten, kan vi godt hjælpe dig. Men du skal selv fylde dine ejendele ind i containeren eller hyre en flyttemand til at fylde den. Ring til os og hør hvordan du gør.

Skal vi snakke sammen?

Følg en af knapperne forneden og kom i kontakt med os med det samme